środa, 25 lipca 2012

Moje cele

Moje Before I die...
  1. Nauczyć się płynnie angielskiego
  2. Nauczyć się hiszpańskiego w stopniu komunikatywnym
  3. Wyhodować bonsai
  4. Znaleźć pasje
  5. Przezwyciężyć strach przed porażką
  6. Spędzić karnawał w Rio
  7. Nurkować w rafie koralowej 
  8. Lot balonem
  9. Zobaczyć piramidy z bliska ( lato 2013)
  10. Zjeść romantyczna kolacje w Paryżu
  11. Znaleźć prace która będę lubić
  12. Skoczyć ze spadochronem
  13. Opanować jogę
  14. Nauczyć się szyć na maszynie
  15. Zrobić prawo jazdy ( jesień 2012)
  16. Nauczyć się jeździć na nartach
  17. Iść na imprezę kostiumową
  18. Zrobić tradycyjna kronikę ze zdjęciami
  19. Kupić rower
  20. Kupić bieżnie lub inny sprzęt do ćwiczeń
  21. Iść na kurs samoobrony
  22. Zobaczyć koloseum
  23. Iść na kurs wizażu
  24. Zrobić kurs masażu (może być z płyty)
  25. Zrobić tatuaż
  26. Spędzić cały dzień w SPA
  27. Iść na masaż
  28. Zjeść sushi
  29. Spędzić noc na plaży
  30. Spędzić urlop na Malediwach
  31. Wyjść za maż
  32. Iść na zumbe
  33. Kupić własne mieszkanie (do 2020) lub wybudować dom do (do 2025)
  34. Zostać wolontariuszką
  35. Uzbierać 1000 kartek z postcrossing
  36. Stać się niezależną finansowo (do 2032)

Codziennie przychodzi mi do głowy coś nowego więc lista będzie aktualizowana na bieżąco. Może niektóre cele są co dla niektórych dość błahe ale mnie na pewno uczynią choć troszkę szczęśliwszą


2 komentarze:

  1. Lista podobna do mojej. Chyba wszyscy marzymy o tym samym ;) Co do punktu 28. nie polecam. Ohydne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też patrząc na listy innych osób mam wrażenie, że wszystkie są podobne:) Może i ohydne ale chcę się przekonać na własnej skórze:)

      Usuń