sobota, 28 lipca 2012

Plany na sierpień i BGS

Dzisiaj dostałam się do Blogowej Grupy Samorozwoju co mnie bardzo cieszy i motywuje do dalszego działania. Dziękuje:)

Wiem, że do sierpnia jeszcze kilka dni ale już sporządziłam plan działania. Uwielbiam mieć wszystko zapisane a wykreślanie pozycji z listy sprawia mi ogromną radość. Też tak macie?
 A oto one:

SIERPIEŃ:

-Przerobić cały zaplanowany materiał z języka angielskiego: póki co nie jest on zbyt dobrze rozplanowany ale trzeba jakoś zacząć. Znacie jakieś sprawdzone książki do nauki angielskiego?
-Zakupić bańkę chińska i olejek antycellulitowy:
Walkę z cellulitem czas zacząć od wszystkich frontów. W dniu zakupu bańki chińskiej zrobię zdjęcie i pochwalę się efektami po 2 miesiącach  (oczywiście o iletakie będą:))
-Nauczyć się testów na prawo jazdy: We wrześniu mam egzamin teoretyczny a nie spędziłam nad nimi ani minutki
-Wypróbować przynajmniej 4 nowe potrawy w miesiącu ( wliczając wypieki)
-Pomalować samodzielnie łazienkę:
Nigdy nie wiadomo jakie umiejętności w życiu będą nam potrzebne, może odnajdę swoje powołanie i zostanę malarzem
-Uzbierać przynajmniej połowę sumy na nowego laptopa
-Zakupić wszystkie potrzebne rzeczy na wrześniowy wyjazd



To by było wszystko co przyszło mi do głowy, mam nadzieję, że uda mi się wszystko zrealizować w tym miesiącu. A wy macie już plany na sierpień?




 

3 komentarze:

  1. Witaj w BGS :) Życzę wytrwałości w spełnianiu celów. Też lubię wykreślać poszczególne pozycje z listy ;)
    Zapraszam do mnie: http://czytelnik-ksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Witamy w BGS:)
    Życzę, by na koniec miesiąca wszystkie podpunkty były wykreślone.
    Powodzenia w realizacji celów i w blogowaniu.
    Sardecznie pozdrawiam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, trzymam kciuki by wszystko się udało zrealizować :*

    OdpowiedzUsuń