środa, 25 lipca 2012

Początek

Witam, mam na imię Agnieszka miesiąc temu rzuciłam prace której nienawidziłam i to miał być początek zmiany mojego życia na lepsze.
W planach były nauki języków, zmiana nawyków żywieniowych, oszczędzanie  oraz ogólne dążenie do szczęścia i samodoskonalenia się, Jednak jak to zazwyczaj bywa z moim "słomianym zapałem" skończyło się na przegadaniu innych blogów w szukaniu inspiracji (bez tego nie potrafię się obyć:)) oraz masie planów.

Mam nadzieje że wystawianie moich poczynań na widok publiczny troszkę zmotywuje mnie do działania i pomoże mi uporządkować myśli , będzie to swojego rodzaju brudnopis  :)


A więc do dzieła :D
Jutro napisze wstępny plan działania



1 komentarz:

  1. Agnieszko, mocno trzymam za Ciebie kciuki. Będzie cholernie ciężko ale koniec końców wyjdziesz z tego zwycięsko. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń